Washington D.C. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Wilco, Richard, Vincent en Anton - WaarBenJij.nu Washington D.C. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Wilco, Richard, Vincent en Anton - WaarBenJij.nu

Washington D.C.

Door: ...

Blijf op de hoogte en volg Wilco, Richard, Vincent en Anton

24 April 2014 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Beste volgers,

Hier weer een reisverslag, dit maal vanuit Washington D.C. We hebben dinsdag 22 april onze weg vervolgt, het was een rit van 222 mijl wat 355 km is. Dit hebben we gereden in 5 uren met een tussenstop in Baltimore om de voorraden weer bij te vullen bij de Wall Mart.

Eenmaal aangekomen bij Cherry Hill Park in de staat Maryland, hebben we de camper op zijn plaats gereden en hebben we in de zon een blik Budweiser opengetrokken!

Na een flinke maaltijd zijn we de hot tub ingedoken, die op de camping aanwezig is.

Woensdag 23 april;

De wekker stond op 6:30 AM, om vervolgens na het ontbijt rond 8:00 AM de bus naar het Metro station te nemen. De Metro bracht ons in het centrum van Washington D.C.

Van het Metro station zijn wij naar het Capitol gelopen wat ongeveer 2 mijl lopen was. Vervolgens zijn we langs het Washington monument naar The White House gewandeld, na een tussenstop bij Starbucks hebben we het 2de Wereldoorlog monument bezocht. Hierna wachtte ons nog 1 klim van 1 mijl en 86 treden naar het Lincoln memorial, daar hadden het het uitzicht over het 2e wereldoorlog monument, Washington monument en het Capitol. Daar vandaan nog langs het standbeeld van Martin Luther King geweest en toen via Pennsylvania avenue terug naar de metro.

Morgen vervolgen we onze roadtrip van Washington D.C. naar Wytheville. Om over een week bij de Grand Canyon aan te komen maar daar later meer over.

Groeten Richard, Vincent, Anton en Wilco.

• 24 April 2014 - 08:24

Jeanette :

Sounds goooood! ;-)
    Goeie reis richting de Grand Canyon mannen!
    Groetjes Jeanette

• 24 April 2014 - 08:41

Alie:

Super !!! goeie reis verder en veel plezier